آموزش سئوسئو خارجیسئو داخلی

روش های افزایش دامین اتوریتی

بهترین و سریع ترین روش های افزایش دامین اتوریتی سایت در 1 ماه

اغلب وبمستران عزیز که در زمینه فروش بک لینک و رپرتاژ فعالیت می کنند,دوست دارند که دامین اتوریتی پکیج های لینک سازی خودشان را تا حد امکان بالا ببرند تا هم فروش بهتری داشته باشند, هم اینکه سایت مشتری ها در نتایج جستجو گوگل بیشتر دیده شوند.به همین دلیل امروز با شما هستیم و روش های افزایش دامین اتوریتی با کمترین هزینه.البته دقت داشته باشید که تنها دامین اتوریتی ملاک برتری در نتایج جستجو نیست!

صدها معیار وجود دارد که گوگل از انها برای رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کند که یکی از آنها که در سال های اخیر تاثیر زیادی داشته است,قدرت دامنه یا همان دامین اتوریتی (Domain Authority) می باشد.این امتیاز توسط کمپانی Moz.com داده می شود و گوگل هیچ نقشی در تعیین آن ندارد.با کمک این معیار شما می توانید قدرت سایت خود را با رقبا مقایسه کنید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

دامین اتوریتی و پیج اتوریتی

قبل از اینکه با روش های افزایش دامین اتوریتی اشنا شویم,ابتدا باید فرق پیج اتوریتی و دامین اتوریتی را بفهمیم که در اغلب مواقع اشتباه گرفته می شوند.Page Authority شباهت زیادی به Domain Authority دارد,اما بر عکس آن تنها قدرت صفحه مورد نظر را مشخص می کند نه کل صفحات را! اگر شما پیج اتوریتی چند صفحه مختلف از سایت خودتان چک کنید,قطعا متوجه خواهید شد که باهم تفاوت دارند.

وبسایت Moz چطور قدرت یک دامنه را محاسبه می کند

Domain Authority عددی بین 1 تا 100 دارد که با توجه به الگوریتم سایت موز,امتیاز دهی می شود.این الگوریتم به شکلی می باشد که هر چقدر دامین اتوریتی شما بیشتر باشد,در نتیجه افزایش آن نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارد.دقیقا مانند کنکور ایران که رقابت برای رتبه های پایین تر بسیار بیشتر از رتبه های 4 یا 5 رقمی می باشد.

در وب انگلیسی دامین اتوریتی بین 40 تا 50 متوسط,بین 50 تا 60 خوب و بالاتر از 60 عالی در نظر گرفته می شود.البته این عدد در وب فارسی حدودا 10 تا کمتر است (به دلیل رقابت کمتر و اسپم بیشتر).وبسایت موز از بیش از 40 فاکتور مختلف برای تعیین دامین اتوریتی استفاده می کند که مهمترین آنها عبارتند از :

طراحی سایت در کرج
Linking Root Domains : این فاکتور نشان دهنده تعداد دامین های مختلفی است که به سایت شما لینک داده اند.برای مثال اگر شما از 3 سایت 100 لینک دریافت کنید,در حقیقت تعداد بک لینک یونیک شما 3 عدد خواهد بود.هر چقدر این عدد بیشتر باشد,در نتیجه شانس بیشتری برای داشتن دامین اتوریتی بالا خواهید داشت.
MozRank : موز رنک بر اساس کیفیت بک لینک های شما عمل می کند که عددی بین 0 تا 10 دارد.برای بالا بردن این فاکتور باید از سایت های قدرتمند و قدیمی رپرتاژ آگهی دریافت کنید.سایت های بسیار کمی دارای موز رنک 10 هستند و نیازی به گشتن نیست (تو وب فارسی وجود ندارد).
MozTrust : که نشان دهنده امتیاز سایت موز به شما می باشد.این فاکتور هم دقیقا مانند مورد بالا بین 0 تا 10 رتبه بندی می شود و برای افزایش آن باید از سایت های دانشگاهی و دولتی Edu/Gov  بک لینک دریافت کنید.
Quality Content : همانطور که از نامش پیداست,این مورد بستگی به کیفیت محتوا سایت شما دارد.تولید یک محتوای مناسب و کاربر پسند که مرتبط با موضوع سایت باشد,می تواند تاثیر زیادی در افزایش قدرت دامنه شما داشته باشد.
SocialSignals : سیگنال های شبکه های اجتماعی می تواند باعث افزایش چشم گیر دامین اتوریتی سایتتان شود.زمانی که یک صفحه از سایت در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می شود,وبسایت موز این موضوع را می فهمد که قطعا سایت شما کیفیت بالایی دارد و باید قدرت دامنه شما را افزایش دهد.

    روش های افزایش دامین اتوریتی

    قبل از هر چیزی این موضوع را به شما بگوییم که به راحتی می توانید دامین اتوریتی سایت خودتان را در یک ماه به عدد 40 الی 50 برسانید,اما این روش کاملا اسپم بوده و هیچ تاثیری در بالا آمدن شما در نتایج جستجو نخواهد داشت! در ضمن سایتتان بعد از مدتی از گوگل و سایر موتورهای جستجو حذف خواهد شد (پنالتی).

    افزایش دامین اتوریتی

    متاسفانه اغلب پکیج های رپرتاژ و بک لینک وب فارسی اسپم خالص می باشند و آنقدر لینک خروجی فالو و اسپم اسکور بالایی دارند که در حقیقت یک جور کوره مرگ به حساب می آیند.در ابتدا تمام افراد از رشد سایتشان راضی خواهد بود و بعد از مدتی می بینند که هر روز اوضاع دارد بدتر می شود و دیگر برای جبران دیر خواهد بود و باید چندین برابر هزینه کنید تا همه چیز به حالت اول باز گردد.

    انتخاب دامنه مناسب

    همیشه سعی کنید دامنه ای انتخاب کنید که مربوط به کسب و کارتان باشد (البته اگر غیر بندی است).برای مثال ما در زمینه وب و طراحی سایت فعالیت داریم و از این رو یک دامنه ای انتخاب کرده ایم که هم برندی باشد,هم کلمه کلیدی “web” در آن قرار دارد.همچنین بهتر است همیشه از دامنه های صفر کار خود را شروع کنید و اگر علم کافی در زمینه سئو ندارید,سمت دامنه های قدیمی و رنک دار نروید.

    بهینه سازی قالب

    یکی از مهمترین موضوعاتی که در بالا آمدن شما در نتایج جستجو و همچنین افزایش دامین اتوریتی کاربرد دارد,بهینه سازی کدهای قالب سایت می باشد.همچنین این موضوع شامل تصاویر ثابت و تگ های H1,H2,H3… سایت هم می شوند که بهتر است از یک برنامه نویس وب برای آن کمک بگیرید.

    لینک سازی درست 

    برای این کار حتما باید از یک متخصص سئو کمک بگیرید که حساس ترین بخش کار می باشد.لینک سازی درست و بهینه به همراه خرید رپرتاژ آگهی های با کیفیت می تواند اصلی ترین عامل رشد سایت شما باشد.هزینه لینک سازی با توجه به زمینه کاری شما متفاوت خواهد بود و اینطور نیست که برای همه سایت ها هزینه یکی باشد.در این مقاله هم توضیح داده ایم که چرا نباید بک لینک بخرید و این کار چطور باعث از بین رفتن سایت و هزینه های شما خواهد شد.

    برای خرید رپرتاژ آگهی همیشه به دامین اتوریتی,اسپم اسکور و ترافیک سایت مورد نظر توجه زیادی داشته باشید و اگر از سایت شما ضعیف تر بود,بهتر است به فکر یک سایت دیگر باشید.البته رپرتاژ آگهی همیشه خوب هست و هر چقدر بیشتر باشد بهتر است,اما اگر بودجه محدودی دارید و می خواهید به بهترین شکل از ان استفاده کنید,حتما به تمامی موارد دقت داشته باشید.

     

     

    برچسب ها

    Alizeynali

    سلام من علی محمد زینالی,مدیر و موسس شرکت وبری و متولد سال 1377.از بچگی علاقه زیادی به کار با کامپیوتر داشتم که با بازی شروع شد و رسید به سئو و برنامه نویسی! خیلی دوست دارم چیزایی که یاد گرفتم رو به بقیه هم منتقل کنم و این هم باعث پیشرفت شما میشه و هم من بهتر نکات رو یادم میمونه.امیدوارم از مطالبی که براتون می نویسم راضی باشید. Good Luck

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن